Finkforum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

rubbermadebaby/Pernilla

3 posters

Gå ner

rubbermadebaby/Pernilla Empty rubbermadebaby/Pernilla

Inlägg  Rubbermadebaby sön 4 jul 2010 - 23:18

Hej hej Pernilla heter jag, 24 år och kommer ifrån Dalarna. Är just nu bosatt i Mora tillsammans med sambo, tre undulater varav en är engelsk + några fiskar i två mindre kar. Är uppvuxen med fåglar och har haft fåglar hela livet om man bortser från ett litet uppehåll under skoltiden på 3 år. Fåglarna jag haft är främst undulater och nymfkakaduor men det har också funnits två zebrafinkar, dvärgpapegojor och en morhuvad-goja genom åren.
Har inga finkar just nu men ska skaffa några små inom en snar framtid! Very Happy Funderar främst på måsfinkar, zebror och eventuellt gouldsamadiner som jag tkr verkar vara mkt trevliga små fåglar.
Tänkte hänga här så länge ändå och försöka lära mig så mkt som möjligt om de raknäbbade fåglarna!

Tack för mig! Very Happy
Rubbermadebaby
Rubbermadebaby

Antal inlägg : 11
Registreringsdatum : 10-06-30
Ålder : 38
Ort : Mora

http://www.erikssonpernilla.blogg.se

Till överst på sidan Gå ner

rubbermadebaby/Pernilla Empty Sv: rubbermadebaby/Pernilla

Inlägg  Admin mån 5 jul 2010 - 9:23

Like a Star @ heaven Varmt välkommen hit till oss Pernilla! Like a Star @ heaven
Admin
Admin
Admin

Antal inlägg : 76
Registreringsdatum : 10-04-09
Ålder : 38
Ort : Umeå

https://finkforum.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

rubbermadebaby/Pernilla Empty Sv: rubbermadebaby/Pernilla

Inlägg  Inka ons 7 jul 2010 - 14:06

Välkommen!
Jättekul med fågelfolk överhuvudtaget! Oavsett det nu gäller raknäbbar eller kroknäbbar eller något annat.
Gouldsen är verkligen jättefina och jag får hem ett par nu om 1-1,5 veckor. Det ska bli så roligt!
Jag hejar på måsfinkarna för dig!

Inka

Antal inlägg : 92
Registreringsdatum : 10-04-13

Till överst på sidan Gå ner

rubbermadebaby/Pernilla Empty Sv: rubbermadebaby/Pernilla

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet