Finkforum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Saga/Rattus

2 posters

Gå ner

Saga/Rattus Empty Saga/Rattus

Inlägg  Rattus mån 2 aug 2010 - 14:42

Hej allihop, Saga var namnet. Blev medlem här på forumet bland annat då jag vill lära mig mer om dessa underskattade men ack så underbara fåglar. Har jag själv några finkar kanske då frågan är? Jovars! Det började med 2 zebror efter ett besök på en fågelmarknad i mölndal och dessa fick en ganska ogenomtänkt kull ungar som jag valde att handmata. Nu har jag utöver föräldrarna alltså 3 helt fantastiska ungar som är så gott som självständiga I love you Blev också medlem här då jag letar med ljus o lykta efter ännu en handtam zebra som kan bo tillsammans med en utav ungarna då jag flyttar (pojkvännen kommer ha 2 och den 3e skall självfallet inte bo ensam).

Saga/Rattus Tavi
Bilden är på en utan mina finkar, Tavi

Utöver zebrorna bor här också 2 skrattduvor, 2 kinesiska dvärgvaktlar, 2 tamråttor, 4 möss, 4 bönsyrsor av olika arter, en goliathus goliatus larv, en bostonterrier och 3 afrikanska jättelandsnäckor...kort och gott en stor familj!

Till sist vill jag säga att jag inte alltid har så lätt för att uttrycka mig och den sociala delen är inte min starka sida så om ni kan ha lite översikt med detta vore jag väldigt tacksam!

Mvh Saga

Rattus

Antal inlägg : 2
Registreringsdatum : 10-08-02

Till överst på sidan Gå ner

Saga/Rattus Empty Sv: Saga/Rattus

Inlägg  Inka lör 7 aug 2010 - 18:34

Hjärtligt välkommen!
Vilken fin liten fågel!

Inka

Antal inlägg : 92
Registreringsdatum : 10-04-13

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet