Finkforum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Maleficum.

2 posters

Gå ner

Maleficum. Empty Maleficum.

Inlägg  Maleficum sön 11 apr 2010 - 11:52

Hej!

Är en tjej på precis fyllda 26 år, mina allra största intressen är djur och ben, har läst en hel del djurkurser både på gymnasiet och universitetet men är i huvudsak utbildad osteolog och arkeolog.

Skaffa mina första fåglar vid 12 år och det var ett par zebrafinkar, har under åren fött upp en hel del zebrisar men för tillfället huserar här ett gäng på tio undulater och fem angorakaniner plus några akvarium med fiskar. Hemma hos mina föräldrar bor hunden, en svart labbetik. Fiskar har funnits i familjen sen långt innan mina föräldrar träffades, sen kom fåglarna och för ca 9 år sedan kom den första kaninen till familjen, i åtta år är det helt angorakaniner som gäller. För fem och ett halvt år sedan kom hunden.

I fågelvärlden hör finkar till mina favoriter och i framtiden kommer det bli finkar igen, troligen gouldsamadiner då min killes mamma får ungar av såna lite då och då men zebrisar kommer alltid ligga närmast om hjärtat. Skrattduvor och beostare är andra arter jag vill äga i framtiden.

Maleficum

Antal inlägg : 28
Registreringsdatum : 10-04-11
Ålder : 47

Till överst på sidan Gå ner

Maleficum. Empty Sv: Maleficum.

Inlägg  Admin sön 11 apr 2010 - 19:09

Hej och varmt välkommen! sunny
Admin
Admin
Admin

Antal inlägg : 76
Registreringsdatum : 10-04-09
Ålder : 38
Ort : Umeå

https://finkforum.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet