Finkforum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Vad kul med att få utbyta erfarenheter om våra Finka..

2 posters

Gå ner

Vad kul med att få utbyta erfarenheter om våra Finka.. Empty Vad kul med att få utbyta erfarenheter om våra Finka..

Inlägg  Mimmimus sön 11 apr 2010 - 14:49

Tycker det är jätte kul att någon har tagit tag i att skapa en sida om våra underbara små trumpetande söta fåglar Finkar.
Jag har själlv 2 st hanar som jag fundera på att köpa nya honor till, dom andra 2 dog med en veckas intervall, vet ej vad som hände ?? trodde det kunde vara nått med maten men då hadde hanarna åckso ha trilat av pinnen.
Kommer att skicka den här länken till alla som jag kan tänka mig att villja utbyta åsikter & tankar runt dessa små liv & med det hoppas att vi blir många när alla tippsar sina vänner & bekanta... Very Happy

Mimmimus

Antal inlägg : 2
Registreringsdatum : 10-04-10

Till överst på sidan Gå ner

Vad kul med att få utbyta erfarenheter om våra Finka.. Empty Sv: Vad kul med att få utbyta erfarenheter om våra Finka..

Inlägg  Admin sön 11 apr 2010 - 19:08

Hjärtligt välkommen! I love you

Verkligen roligt att du uppskattar forumet, och vill sprida ordet! Kom gärna med förslag på vad jag kan ändra, lägga till eller förbättra så att Finkforum blir en riktigt trevlig plats på nätet.
Admin
Admin
Admin

Antal inlägg : 76
Registreringsdatum : 10-04-09
Ålder : 38
Ort : Umeå

https://finkforum.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet