Finkforum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Lite funderingar om forumet

Gå ner

Lite funderingar om forumet Empty Lite funderingar om forumet

Inlägg  Admin mån 12 apr 2010 - 10:46

Maleficum skrev:Kan det inte finnas en "forumtråd" där man kan posta trådar om problem och liknande som har med forumet att göra? Nu i början så är det väl nästan oundvikligt med "barnsjukdomar".

Sen undrar jag om det inte går att fixa så man kan ha en rubrik med mindre än 10 tecken? Känns som det lätt kan bli lite "blajig" rubrik om man måste fylla ut den.

Tanken har faktiskt slagit mig med ett sådant forum, typ "support" eller så. Jag ska fixa det under dagen!

Däremot kan jag säga redan nu att det tyvärr inte är allt jag kan göra något åt, eftersom forumet ligger på en "färdig" gratisplattform, och vissa saker går då inte moderera. Jag har alltså inte byggt upp sidan själv från grunden. Dethär med rubrik på minst 10 tecken verkar vara en sån sak, men jag ska titta närmare på det i administrationspanelen.

Tack för dina synpunkter! Smile


Senast ändrad av Admin den mån 12 apr 2010 - 13:31, ändrad totalt 1 gång (Orsak för redigering : Nu finns det en ämnesrubrik för supportfrågor. Den heter "Frågor och förslag" och du hittar den längst ner, efter "Off topic!".)
Admin
Admin
Admin

Antal inlägg : 76
Registreringsdatum : 10-04-09
Ålder : 38
Ort : Umeå

https://finkforum.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet